جعبه پیچ و مهره پلاستیکی

Wiki Article

خرید این محصول در جنس های مختلف، گرید متفاوت و … مقدور است و می توانید با کمک گرفتن از مشاوران از نوع محصول انتخابی خود، اطمینان حاصل کنید.

گروه تحریریه سازوکار با سلام. معتبرترین و شناخته شده ترین برند در این زمینه درمل...

یکی دیگر از انواع پیچ‌ها که دارای سر گنبدی شکل است پیچ کنترل کشش نام دارد. انتهای ساقه این پیچ یک اسپلان قرار گرفته که با یک آچار فرانسه درگیر شده است.

پیچ فلزی تا زمانی که ابزار ماشینی برای تولید انبوه تا پایان قرن ۱۸ گسترش نیافته بود، به عنوان بست کاربرد عمومی پیدا نکرده بود. این پیشرفت در دهه ۱۷۶۰ و ۱۷۷۰ توسط دو رویداد جداگانه که به سرعت با هم پیوند خوردند، شکوفا شد.

گروه تحریریه سازوکار سپاس از اینکه نظر خود را با ما در میان می‌گذارید...

از انواع پیچ فلز می‌توان به پیچ فلز با سرهای دو سو، چهار سو و واشردار اشاره کرد.

اولین چیزی که در پیچ‌های بنایی متوجه می‌شوید این است که سر آن‌ها تیز نیست. پیچ‌های بنایی خودشان روی سطح سوراخ ایجاد نمی‌کنند و باید قبل از نصب پیچ با دریل روی سطح سوراخ ایجاد کنید.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۱ آوریل ۲۰۲۴ ساعت ‏۰۲:۲۲ ویرایش شده است.

این پیچ‌ها با جنس استیل تولید می‌شوند و در برخی از شرکت‌ها با پوشش زینک تولید می‌شوند‌. پیچ‌های نوک مته‌ای با سر شش گوش تولید می‌شوند.

 از انواع دیگر پیچ آلن می‌توان به پیچ سر تخت آلن اشاره کرد. گاهی اوقات باید سر پیچ با سطح قطعه مورد نظر هم سطح باشد. در این مواقع از پیچ‌های سرتخت آلان استفاده می‌شود و با دو استاندارد متفاوت اینچی و متریک تولید می‌شوند.

بدیهی است که تولیدکنندگان و صنعتگران و حتی فروشگاه های های کوچکتر تمایل به خرید پیچ و مهره عمده داشته باشند. دلیل این امر تخفیفاتی است که در زمان خرید عمده به مشتریان داده می شود و همچنین تامین نیاز چندین ماهه در این مجموعه ها است.

خرید پیچ و مهره امروزه به صورت اینترنتی توانسته نیاز صنعتگران و مصرف گران را به خوبی برطرف نماید. پیچ استور به عنوان یک فروشگاه اینترنتی پیچ و مهره، با فروش انواع محصولات مورد نیاز در اتصالات، همیشه در کنار شما بوده و در صورت نیاز به استعلام قیمت پیچ مهره و یا اطلاعات و مشاوره رایگان شما را پشتیبانی می کند.

پیچ نوک بر تا حدودی شبیه به پیچ ماشین بوده و سر آن یک بریدگی وجود دارد. اگر در مکانی نیاز به بستن پیچ با گشتاور بسیار بالا باشد از پیچ نوک بر استفاده می‌کنند.

پیچ استور طیف گسترده ای از پیچ و مهره با کیفیت بالا را با قیمت مناسب ارائه می دهد. شما می توانید پررو پیچ و مهره مورد نیاز خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید و مشخصات آن را بررسی کنید.

Report this wiki page