zebra blinds

Wiki Article

که در کنار هم قرار می گیرند و علاوه بر جذابیت بالا، کارایی منحصر به فردی نیز دارند. از آن جایی که این پرده ها متحرک هستند هر کدام مکانیزم مختص به خود را دارند و به شما این امکان را می دهند تا بسته به نیاز خود از هر کدام که تمایل دارید استفاده کنید.

بعضی اوقات است که دکوراسیون فضای داخلی برایمان خسته کننده و تکراری می‌شود. به همین خاطر به یکباره تصمیم می‌گیریم تا طراحی داخلی را به کل تغییر دهیم.

زبرا شب و روز به نوع خصی از پرده های زبرا گفته میشود که از دو لایه تشکیل شده و مکانیزم باز و بسته شدن آنها کاملا مستقل از هم عمل می کند.

و اما در این کارایی آسان و ظاهر زیبا چه خلاقیتی نهفته است؟ همانطور که از نام زبرا پیداست، این پرده‌ها به صورت یکی در میان از نوار‌های افقی تور و پارچه تشکیل شده‌اند. پرده‌ زبرا از دو لایه تشکیل شده است و می‌توان با حرکت دادن این دو لایه بر روی هم شدت نور ورودی به محیط را تنظیم کرد.

چنانچه در خصوص ویژگی ها و تفاوت‌های پرده‌های مختلف از جمله پرده دو مکانیزم نیاز به راهنمایی دارید همواره می‌توانید با فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما مشاوره و اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه کنند.

اگر عرض پنجره اتاق خواب شما بزرگ است، میتوانید دو تا پرده زبرا در کنار هم نصب کنید. البته به جای پردهای زبرا میتوانید از سایر مدل های پرده، مانند شید نیز استفاده کنید.

وارد شوید رمز عبور را فراموش کرده اید؟ ورود با کد یکبارمصرف

کارکرد دستی، برقی و اتوماتیک: مدل زبرا نوعی پرده کرکره ای است که امکان تنظیم به صورت دستی، اتوماتیک و برقی را دارد. در نوع دستی یک غلطک در بالای میله تعبیه شده که با کمک زنجیر یا طنابی که در کنار پرده وجود دارد میتوان آن را بالا و پایین کشید.

لایه پارچه ای زبرا که معمولا از کتان یا پارچه های ضخیم دیگر ساخته می شود میتواند، به طور کامل از حریم خصوصی اتاق خواب محافظت کند. با نصب پرده زبرا مطمئن باشید مدل زبرا برای اتاق خواب که هیچ یک از همسایگان شما به داخل اتاق خواب نمیتوانند دید داشته باشند.

یکی از انوع پرده‌های مدرن که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است، پرده زبرا می‌باشد. این پرده جدید و مدرن با ظرافت و به صورت راه راه‌های مساوی بافته و تولید می‌شود.

به عنوان مثال زبرا اتاق کودک دارای طرح های ملایم تر این پرده با رنگ های روشن و بسیار زیبا برای اتاق کودک است.

تنظیم نور محیط با پرده زبرا شب و روز بهتر است سایر پرده ها می باشد.

پرده زبرا کلاسیک شامل یک پارچه ساده یا طرح‌هایی مانند رگه‌های چوب می‌شود و یک محصول کاملا ساده و مینیمال به حساب می‌آید. اگر به سبک‌های اسپرت و یا مینیمال علاقمند هستید، پرده زبرا ساده طرح چوب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

به غیر از موارد نام برده دیگر وسایل و تجهیزات خاص دیگری لازم نیست و فقط با دسترسی به آنها می توانید خیلی راحت و سریع برای نصب پرده زبرا دو مکانیزه و دیگر مدل های پرده های اقدام کنید.

Report this wiki page